ארונות אמבטיה וכלים סניטריים
צור קשר:
השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו:

ארון אמבטיה כפרי

עיצוב כפרי - למראה ייחודי ויוקרתי

רוצים להרגיש בחו"ל כל יום בשנה? אל תתפשרו על ארון אמבטיה כפרי,בעיצוב מרגש כמו בצימרים באיי הנופש. ככה זה היום. ריהוט מכל הסוגים זוכה היום לעיצוב ותכנון מוקפדים מאוד. בעידן אשר בו כל פריט בבית מקבל תשומת לב רבה כל כך והתאמה מלאה של כל פרט לחלל הרי שגם חדר האמבטיה נכנס לכלל הזה וארונות האמבטיה זוכים הודות לכך לעיצובים מושקעים ומרשימים שאכן מצליחים ליצור מראה ייחודי לחדר. כיף להיכנס לחדר אמבטיה המציע את הריהוט המושלם, לא ככה?

ארון אמבטיה כפרי זאת בחירה מודעת

אז מה כדאי לדעת?

העולם של היום אינו מאפשר כמעט בחירה אקראית של רהיטים או כל מוצר אחר לבית. כיום הכול מותאם זה לזה, הרהיטים מתכתבים זה עם זה, כל תמונה שעל הקיר מקבלת הרבה תשומת לב וכל אגרטל נבחן בקפידה. מובן שהארון באמבטיה מקבל אף הוא מקום של כבוד. אך כאשר מדובר בבחירה של ארון לאמבטיה אנחנו חייבים לשים לב לכמה וכמה נקודות חשובות.


כפרי זה איכותי

העיצוב מכוון למשהו ראשוני ופשוט, אבל החומרים חייבים להיות איכותיים, אחרת מה הרווחנו? לכן לפני שאנחנו חושבים על המראה החיצוני של הארון ולפני שאנחנו מתכננים את החלוקה הפנימית של הארון, הדבר הנכון ביותר הוא לבדוק את האיכות ואת החומרים המרכיבים את הארון שלנו. אם הארון לא יהיה איכותי הוא לא יענה על הציפיות שלנו לאורך זמן. זאת משום שחדר האמבטיה הוא חלל שחשוף לרטיבות וללחות משך שעות רבות ביום, עובדה שעלולה להרוס ארון שלא יהיה מיוצר מחומרים איכותיים.

תכנון פנימי של הארון

חשוב שנתכנן את הארון מבפנים כפי מתאים ונוח לנו. ישנו הבדל גדול בין ארון המתוכנן בהתאם לצרכים שלנו לארון שמסודר על פי דעתו של הנגר. אם נתאים את החלוקה של הארון בדיוק על פי הצרכים שלנו ונתאים אותו להרגלים של בני הבית נהנה מארון שישרת אותנו היטב וישמור על הסדר בחדר האמבטיה שלנו.

כיור משולב

בדרך כלל נשלב את הכיור בארון עם משטחי שיש מצדדיו. כדאי לחשוב היטב מה יהיה הכיור הכי מוצלח והכי מתאים עבורנו. יש להתחשב בשימושים העתידיים של הכיור. האם נרצה לכבס בכיור כביסה שצורכת כביסה ביד? האם נרצה להשתמש בכיור לרחצת תינוקות? האם חשוב לנו שהכיור יהיה נגיש לילדים לצורך צחצוח שיניים וכדומה

היכנסו לקטלוג ותרוויחו בהיצע מיוחד במינו של ארונות אמבטיה כפריים בעיצוב רגיש, באיכות מעולה ובמחיר מפתה!