ארונות אמבטיה וכלים סניטריים
צור קשר:
השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו:

ארונות אמבטיה תלויים

ארון אמבטיה תלוי: זה פשוט נקי יותר

חדר האמבטיה בדרך כלל עמוס וצפוף, לכן מי שיכול מרהט את האמבטיה תוך ניצול מיטבי של החלל בהתאם להרגלי החיים שלנו. אחד האלמנטים הכי קריטיים בחדר שירותים או אמבטיה זה שמירה על ניקיון. אם הייתה לך הברירה איזו תכונה קסומה היית מבקש שתהיה לארון השירות? שיהיה תלוי באוויר ולא רגליים, לא? היתרון הברור בארון תלוי הוא קלות השטיפה, שכן הרצפה נשארת חשופה וניתן להעביר מגב תחתיו בקלי קלות. ארונות פור יו עוזרת לכם לשמור על הניקיון, אבל  מה עם לשמור על המראה המושלם של החלל? בזה באמת השקענו מחשבה.

ארונות תלויים בעיצוב עכשיווי - 3 סיבות להתאהב

1) שילוב חומרים איכותיים: הארונות שלנו מורכבים מחומרים עמידים ואיכותיים, המפגישים באופן הרמוני בין עץ אלון מבוקע, אפוקסי ופרזולי אלומיניום עדינים. המפגש המרגש הזה בין העץ הטבעי לאפוקסי החלק והעמיד במיוחד, יחד עם גימורי האלומיניום שאינם מחלידים מיצרים ארונות עמידים במיוחד, אך גם אלגנטיים ביותר. במחשבה עיצובית, כאמור, לא חסכנו.


2) עיצוב מינימליסטי ואלגנטי: בטח כבר נתקלתם בביטוי "לס איז מור". הכוונה היא שעיצוב עדין ביותר עושה אפקט גדול יותר על המתבונן. העיצוב הרגיש והנעים של ארונות פור יו עוזר לכם לשמור על מראה נקי וחלק של חדר האמבטיה לאורך זמן.


3) נוחיות: מעבר למחשב העיצובית האסתטית השקנו הרבה מחשבה בעיצוב שיהיה שימושי עבורכם ורצינו לייצר לכם חווית משתמש מעולה. משטחי איכסון נוחים וגישה זריזה למוצרי היגיינה, ועד צירים ומסילות מתכת Soft Closing שמונעים רעש ונזק לארון בטווח הארוך.

מה כדי לדעת כשבאים לבחור ארון אמבטיה תלוי?

ארון אמבטיה זהו רהיט חשוב ביותר והבחירה בו אמורה להיות מתוך התחשבות בכל הצרכים שלנו וכמובן גם בהתאמה מלאה למראה של החלל כולו. ישנם היום הרבה מאוד אפשרויות לבחירה כך שהלקוח עומד תוהה ומבולבל כאשר לא תמיד הוא יודעי לשים את האצבע על הארון שאכן יענה על כל הדרישות שלו. אנחנו כאן כדי לתת לכם מספר טיפים איך לבחור את ארון האמבטיה המושלם בשבילכם.

אלה השאלות שכל אחד צריך לשאול את עצמו לפני הקנייה:

מה יכיל הארון?

מה אנחנו מתכננים להכניס לארון האמבטיה? אם הוא מיועד רק למוצרי הרחצה כמו סבונים, תחליבים שונים, מקלות אוזניים, מברשות לשיער וכדומה או שאולי נרצה לאחסן בו גם מגבות, פיג'מות, לבנים וכדומה. במקרה זה יש לעיין במיפרט הטכני של הארון, כדי לברר את גודלו, מספר התאים וסוגם, צורת הפתיחה ועוד.

מה השימושים העתידיים של הכיור?

בכל בית ישנם הרגלים אחרים וכל אחד נוהג לעשות משהו אחר בכיור. יש שירצו לשטוף בו כביסה ידנית ויש שיעשו בו שימוש רק לצחצוח שיניים. יש שיהפכו אותו לאמבט מיוחד לתינוקות ויש שרק ירחצו בו ידיים. יש היום כל כך הרבה כיורים - עמוקים יותר או פחות, בהתקנה רגילה או שטוחה, עם ברז נשלף או שלא, כיור עם משטחי שיש נרחבים בצדדים או עם משטח מינימלי, בקיצור – כל אחד אמור לבחור את הכיור המתאים והמיועד לו ועל פיו לבחור את ארון האמבטיה התלוי הנכון בשבילו.

היכן נציב את המראה ובאיזה גובה נתלה את הארון?

יש שיבחרו בארון המשלב מראה מתאימה המשלימה את המראה העיצובי של הארון ויש שיבחרו במראה שכלל לא תהיה קשורה לארון והם יתלו אותה בכלל בזווית אחרת בחדר. מה שחשוב לזכור זה כי המראה אמורה להתאים לגובה של בני הבית ולשמש אותם באופן נוח ונעים.

מה הקו העיצובי של חדר האמבטיה?

אמנם לא לכולם זה חשוב, אך לא צריך עין אסתטית במיוחד כדי להרגיש את ההשפעה הנעימה של עיצוב הרמוני. לכן, קחו עוד דקה או שתיים שלפני שתקבלו החלטה על המראה החיצוני של מגוון הארונות התלויים וכיצד כל אחד משתלב בחדר האמבטיה הקיים שלכם, או לחלופין בחזון שלכם לחדר האמבטיה לכשיבנה. השקנו הרבה מחשבה בעיצוב ובייצור מגוון שיענה לכם על קווים עיצוביים שונים, תהנו!


ארונות פור יו היא חברה ותיקה ומנוסה בתחומה, ולמעשה אמבטיה זאת המומחיות שלנו. דפדפו בקטלוג והזמינו עכשיו את הארון המושלם במחיר אטרקטיבי.